Choď na obsah Choď na menu
Reklama
Reklama
 


      CHEMTRAILS

 

 

 

Dlhší čas som rozmýšľal či spravím článok na túto tému. Rozhodol som  sa , že áno. Pre tých čo vôbec nevedia o čo ide, chemtrails sa nazývajú čiary za lietadlami, ale nie tie klasické tzv . contrails, ktoré sú krátke, tesne za lietadlom a tak ako sa lietadlo hýbe viacmenej tak isto rýchlo mizne tá čiara za ním. Chemtrails sa nazývajú čiary, ktoré za lietadlom  zostávajú, sú niekoľko kilometrov dlhé a po vzniknutí sa nejaký čas väčšinou rozpínajú a vydržia na oblohe niekoľko hodín a kľudne vytvárajú aj umelé oblaky a umelú oblačnosť. Tieto čiary rozhodne nevytvárajú žiadne poveternostné ani iné fyzikálne vplyvy v atmosfére. Tiež som nad tým dlhší čas uvažoval, boli tu nejaké náznaky , ale po  skúmaní si ja osobne myslím, že to nemá čo dočinenia s javmi v atmosfére.  Chemtrails  je jednoducho práškovanie ľudí. Sú to látky , ktoré sa pridávajú do leteckého paliva, alebo sa vypúšťajú so zásobníkov umiestnených len v čisto chemtrailsových lietadlách. O tých zásobníkoch som ja osobne neni až tak presvedčený a myslím si , že sa to skôr pridáva do leteckého paliva. 

 

Aký účel má chemtrails?  Oficiálny dôvod, teda dôvod , ktorý sa predkladá ľuďom, čo sa toho zúčastňujú, je boj proti globálnemu otepľovaniu. Existuje dokonca aj patent, ktorý opisuje vypúšťanie určitých látok do ovzdušia zeme, ktoré odrážajú ultrafialové svetlo späť do vesmíru a zabraňujú otepľovaniu. Neoficiálne zdroje hovoria o tom, že sme  očkovaní a práškovaní. Teda vlastne robia si s nami čo sa im zachce. Preto trpí aj toľko ľudí zdravotnými problémami, lebo čo sa im hodí to pustia. Ľudia dostávajú rôzne choroby, sú unavení, podráždení, depresívny a podobne a tieto príčiny sa tiež pripisujú  chemtrails. Jednoducho spôsobujú zdravotné problémy, alergie a pod. celému obyvateľstvu tejto planéty. Viem si celkom aj predstaviť aké by to bolo , keby bolo celé ľudstvo zdravé a aké to je teraz, keď je z toho biliónový biznis. Dovolím si povedať, že by niečo takéto ako práškovanie ľudí bolo pre farmaceutické firmy skoro zadarmo v porovnaní s tým ziskom čo z toho majú. Tiež sa chemtrails  môže použiť ako tzv. binárna zbraň. Poviem príklad: Do vodovodu pustím látku , ktorú vypijete, nič sa vám zatiaľ nestane , ale tú látku máte v tele. Skrze lietadlá vás popráškujem látkou, ktorá bude pre tú prvotnú látku niečo ako spúšťať a povedzme dostanete prasačiu chrípku.

 

Určitú dobu som aj ja pochyboval a rozmýšľal nad rôznymi vysvetleniami , ešte k tomu sa ma moja myseľ pokúšaľa presvedčiť, že by to bolo pre nich zbytočne komplikované, nákladné atď. Ale prišiel som na to , že to tak nie je a hlavne je to veľmi dobre maskované, keďže ako to môžete dokázať? Vyletíte do 10km výšky ?? Ešte k tomu väčšina ľudí si nevšimne ani gorilu , ktorá by stála 10 m od nich a nieto ešte pozerať na oblohu. Pritom o manipulácií počasia  sú už rôzne náznaky a hlavne netreba zabúdať na  fakt , že o skutočných technológiach , ktoré už existujú nemáme ani tušenia. Skúste si to občas všimnúť, chemtrails sa vyskytujú pravidelne aj na Slovensku či v Čechách. Časkokrát to spôsobí zamračenú alebo ju to naopak vyčistí. Proste to čo  je práve teraz potrebné.

 

Prikladám fotografie , ktoré som spravil ja 4.10.2009. Nádherné práškovanie, nedalo mi to nepofotiť. Ak mi niekto tieto veci vysvetlí alebo objasní nejako inak budem len rád.

Fotky tu

 

 

Náhľad fotografií zo zložky Chemtrails 4.10.2009. Slovensko

Reklama

Komentáre

Pridať komentár

Prehľad komentárov

Re: Re: Re: Chemtrails - krutá realita

(zelo, 24. 2. 2016 22:52)

Zdravým suhlasim na sto percent.no nemusime pozerať na svinstva na oblohe sú všade okolo nás v podobe umelého odpadu spakou toxickej pôde znečistenej spodnej vody...to robia aj ľudia ktorých stretavame každý den aj našich znamich ktorí vyhodya špak od cigarety bez vyčitok len tak obaly a iné sračky sú nevedomý premna sprostý a sebecký no neviem dokedy to bude Príroda tolerovať.mom pocit že nie dlho.ked môžeš nerob to tiež a nedovol to ľuďom okolo teba ďakujem priatelia.

Re: Re: Re: Chemtrails - krutá realita

(zelo, 24. 2. 2016 22:53)

Zdravým suhlasim na sto percent.no nemusime pozerať na svinstva na oblohe sú všade okolo nás v podobe umelého odpadu spakou toxickej pôde znečistenej spodnej vody...to robia aj ľudia ktorých stretavame každý den aj našich znamich ktorí vyhodya špak od cigarety bez vyčitok len tak obaly a iné sračky sú nevedomý premna sprostý a sebecký no neviem dokedy to bude Príroda tolerovať.mom pocit že nie dlho.ked môžeš nerob to tiež a nedovol to ľuďom okolo teba ďakujem priatelia.

Re: Re: Chemtrails - krutá realita

(chemtrails, 3. 11. 2016 19:38)

To s tím octom je blbost robí si piču nejaký kokot podplateny ani mlzžil.

Re: Re: Chemtrails - krutá realita

(Katarína, 26. 4. 2017 23:45)

Neviem, či si to niekto prečíta, ale uvediem moje skúsenosti. Na českej stránke som sa dozvedela, že proti chemtrails pomáha ocot. Keď sa vyparuje, stúpa smerom hore a vzniká reťazová reakcia, ktorá všetko zlikviduje. Nevedela som ako na to, tak som najprv zmotala uterák do tvaru valca, položila ho zvonku na parapet okna, poliala octom a udržiavala stále mokrý. Zo začiatku som to rovnako urobila vo viacerých oknách. Behom pol-trištvrte hodiny sa čiary začali rozpúšťať, miznúť. Za krátko bola obloha široko ďaleko čistá. To bolo pred dvomi rokmi. Dnes som si to vylepšila tak, že do zvlhčovača vzduchu nalejem namiesto vody ocot, dám namiesto tých uterákov a funguje to perfektne, treba vyskúšať.

dôkazy

(JC, 5. 4. 2017 18:11)

Na potvrednie tejto teórie by bolo vhodné argumentovať vedeckým zistením. Ide iba o konšpirácie, ktoré majú ľudí zastrašiť.

Riadna blbosť

(Ondej, 22. 3. 2017 15:26)

Skôr to súvisí s vlhkosťou atmosféry a teplotou

Kurvy

(Bin ladin , 18. 7. 2016 9:00)

Kurva už má s tým vážne seru.. Mať tak 10000 rakiet zem vzduch problém vyriešený.. Nech si to nastriekaju doma v obývačke a na svoje deti retardovane

Re: Kurvy

(IronMan , 2. 8. 2016 22:28)

Ty kokos presne moje slová..len by som si sadol do záhrady na lehátko pivko do ruky a celý deň tie kurvy zostreloval.. Prípadne mať tak vysielačku a spojiť sa z pilotom že na ty kokot budeš zostrelený

grinpis.

(smrtak nemate kontakt na grinpis , 28. 1. 2016 23:16)

Co robia grinpis atómové elektrarne im vadia a toto nevidia aledo sú podolateny abi drzali papule hovada.

smrt zo vzduchu.

(jozef123, 28. 1. 2016 23:12)

Chemtrails sa nestrieka ale praskuje sú to zozomlete toxicke odpady virusi oxsidy atd.Nechapem ako môže niekto zachranovat planetu takom podlim spô sobom ved jeto kravina .Planeta zem je tu približne 6miliard rokov a prežila pád asteroidov meteoritov presto stále je tu .Ziviot na zemi je obmedzený vekom ľudí zabijame sa ako je známe z dejín hlavne pre bohactvo myslím to štátne každý ojebava každého ale uzje konec skapeme vsed i naraz bohatí aj chudobný chvála bohu .

foto

(jozef123, 28. 1. 2016 20:03)

Skuste si odfotografovať nocny mesiac nemáte šancu poletujuce telieska sú ako sten pre objektov nedokaze zaostriť zistil som to vchorvacku .

foto

(jozef123, 28. 1. 2016 20:02)

Skuste si odfotografovať nocny mesiac nemáte šancu poletujuce telieska sú ako sten pre objektov nedokaze zaostriť zistil som to vchorvacku .

Vymysel

(Misiak, 15. 7. 2010 14:27)

neviem aky prasok si si dal ty, ale bolo to urcite nieco fajnove. Neviem kedy a kde si vyrastal, ale pokial mi pamat siaha, contrails dosahovali rôzne dlzky a trvania uz daavno predtym, nez sa cely tento humbuk objavil. Len pre info: dlzka, doba, sirka atd. contrails závisi od poveternostnych podmienok, preto nemozes jednoducho povedat ze ked je na oblohe contrail dlhsia nez 5km ide o nieco nezvycajne, konspiracne. Letectvom sa zaoberam od nepamati, letectvo som studoval ale tieto nezmysly mi vzdy vycaruju usmev na tvari. Niesom si isty ci vies pri akych teplotach pracujú letecke motory, resp. pri akych teplotach prebieha spalovanie a skus mi povedat, ktorá latka resp. prvok tuto teplotu vydrzi. Tie fotocky co si si odfotil su pekne, musim uznat, avsak okrem beznych contrails na nich nic ine nevidim. Tie "vzory" a "mriezky" na ktore sa tak radi odvolavate sú jednoducho vysvetlitelne. Ak sa problematikou zaoberaz ako tvrdis, urcite vies ze lietadla lietaju v koridoroch a urcite vies o minimalnych odstupoch od jednotlivych lietadiel, preto su niekedy vedla seba, niektore su vplyvom vetra (podobne ako oblaky) posúvane mimo koridoru a ak v priebehu par hodin preleti po koridore par lietadiel mas peknu mriezku. Ku zdravotnym dopadom "chemtrails" je asi zbytocne vyjadrovat sa. Staci sa zamysliet nad samotnými ludmi, poznam to na par znamych. Trosku zaboli hlava - sup tabletku, modrina na nohe - sup tabletku, vyrazka - sup masticku, a potom su vsetci nadupany protilatkami az sa tie protilatky rozhodnu, ze uz nebudu protilatkami a zazrak je na svete. V minulosti sa ludia dozivali priemerne 40 rokov, v sucastnosti ideme do dochodku v 60 tak co riesis? xces zit 200 rokov? Skus sa este zamysliet nad evoluciou a schopnostou prispôsobovať sa organizmom na vonkajšie vplyvy. V minulosti zmeny prebiehali relatívne pomaly a bol cas adaptovat sa, v sucastnosti ludstvo napreduje takym tempom, ze sa proste nase tela nedokazu prispôsobit zmenam. Ale mozeme si za to sami, nie preto ze nas xce niekto kontrolovat cez chemtrails ale preto, ze nasa konzumna spolocnost chce stale viac bez ohladu na nasledky. Ale to povazujem za prirodzeny vyvoj. Nic nieje vecne.

Re: Vymysel

(jozef123, 28. 1. 2016 19:47)

Ty nezmysle tupi mam doktorat z prírodných ved vim vo je dobre a čo zle podľa toho čo pises už si napadnuty mozes sa ist obesiť .

Chemtrails

(doma., 3. 3. 2014 13:16)

Vcera sa to dialo,ako kazdy den,otrasne kde to speje,to nie je normalne...
Spamatajte sa na SLOVENSKU a konecne octujte ak je vam zivot vzacnostou a zlatom pre vase napredovanie tam,odkial sme prisli" Nikto tu nebude naveky,ale myslim ze si zasluzime,abz sme tu dychali cisty vzduch a to bez virusov,bakterii"
Naozaj nespekulujte o tom ako to funguje s OCTOM 5 l vypareneho octu zaruci 40 km okruh bez svinstiev"

Re: Chemtrails

(kakaovy vencek, 19. 2. 2015 13:25)

Ja dakujem Tebe aj ostatnym uhorkacom za tuto ideu. Dobre ma to pobavilo :-) Nedal by sa nejako rozbehnut octovy biznys? Ze by sme octovali za ludi, ktori nemaju na to cas, alebo nemaju 5-litrove hrnce... Pooctujeme, vyuctujeme... Bude aj rabat pri viancnasobnom octovani... Alebo za vacsiu plochu! Tam bude este väcsi rabat. Rodinne zlavy, dedinske zlavy, aglomeracne zlavy. Firmy, organizacie... to nam bude sveta zit! Ocot budeme prevazat lietadlami, tym si budeme tvorit dalsie chemtrails a zase octovat... Ja jsem tak napjaty! :-)

Re: Re: Chemtrails

(jozef123, 28. 1. 2016 19:37)

Ty si hlavne jebnuty debile nepis sem pokiaľ nevies oco ide jeho oveľa vaznejsie ako si myslis.

Re: Chemtrails

(jozef123, 28. 1. 2016 19:40)

Octom si polej gule ani ti nezhnili idiote

jesus

(Sorry ale..., 30. 6. 2012 9:56)

pane boze!!! ooo toto nemyslis vazne :-O toto je neskutocna konsporácia :DDD to je fakt na film! :D zisti si ake adativa sa pridavaju do paliv a zvlast tych leteckych a ako sa chovaju v roznych letovych vyskach ako splodiny horenia. Ty kokso normalne som odpadol ked som toto cital :D jasne ze je to chemia ale normalne sa pridava do paliva tak ako do bezneho benzinu pre auta alebo do nafty... leteckych motorov je kopec roznych druhov a tak isto sa aj letecke palivo miesa do roznych typov a kazde sa chova za roznych podmienok inak ;) preto niektore miznu hned a ine zostavaju dlhsiu dobu :D
Minule som isiel za autom a z vyfuku mu celkom casto nieco kvapkalo. Urcite nieco vypustal na asfalt. Na sto percent to musela byt nejaka chemikalia alebo ockovacia latka ktora nas vsetkych zdegeneruje. Pridavali mu to do paliva URCITE !!! ;) a neoficialne zdroje napovedaju ze to prispieva k rozpadu ciest aby vlada mohlo prosperovat na tendroch pre rekostrukciu ciest od sukromnych firiem za provizie. A ten 60 rocny pan sa mi zdal velmi podozrivý ! urcite nejaky tajny agent :D

Re: jesus

(Ivo Lisy, 10. 3. 2013 20:40)

Kurňa...ten stary pan bol urcite mimozemstan, a snazi sa nas takto zlikvidovat... to este nikoho nenapadlo, ze vsetky vlady su predsa mimozemstania, ktori nam skodia?... teda aspon sa tak vlady, vedenia spolocnosti a cirkvi spravaju...abo ze by to bolo len ludskou ubohostou a blbostou vsetko riadene?... mas uplnu pravdu...tolko blbosti a technickych neznalosti, ako cita clovek od tychto katastrofistov, by nevymyslel ani Švejk...